بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فغانی بازنده هفته!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=5252

علیرضا فغانی داور بازی استقلال مقابل سپاهان به قطع یقین بازنده اصلی این دیدار بود.
این داور که ظاهرا نحوه صحبت کردنش با بازیکنان از محسن قهرمانی زننده تر می باشد بی جهت در اکثر دیدارهای استقلال روی فرهاد مجیدی حساسیت به خرج می دهد و با روح و روان این بازیکن بازی می کند که در این دیدار نیز این قضیه مستثنی نبود!
فغانی در این دیدار یک پنالتی کمر شکن در ابتدای نیمه دوم برای سپاهانی ها گرفت که به نظر ما که در استادیوم بازی را مشاهده میکردیم اصلا پنالتی نبود و شاید خطای پژمان نوری روی محمد غلامی در ادامه نیمه دوم بیشتر به پنالتی نزدیک بود تا آن صحنه کذایی که برای اصفهانی ها اعلام ضربه پنالتی کرد.
همچنین اوج درخشش در اشتباهات فغانی خطای بود که مدافعین سپاهان روی پژمان نوری  انجام دادند که همین موضوع باعث شد امیر قلعه نویی که تا آن لحظه از دیدار آرام کنار خط طولی فقط بازیکنانش را رهبری میکرد تا چند دقیقه ای بابت نگرفتن آن پنالتی معترض به داور ببینیم!
خلاصه اینکه بازنده هفته را با اجازه روزنامه خبرورزشی و دوستان قلم به دستی که از باختن استقلال خوشحال هستند را علیرضا فغانی داور بازی استقلال مقابل سپاهان  اعلام می کنیم و به دوستان رسانه ای رقیبمان یادآوری می کنیم که در دو هفته اول لیگ سیزدهم دو پنالتی برای استقلالی ها گرفته نشد و یک پنالتی هم بر علیه این تیم به اشتباه سوت زده شد.از آنطرف برای تیم محبوبشان در بازی با تراکتور سازی فقط سه اشتباه مسلم داوری به ضرر تراکتورسازان و به نفع پرسپولیسی ها رقم خورد!
نکته:نمی دانم چرا یاد تیتر روزنامه پیروزی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم افتادم!""شرم باد بر این قهرمانی شرم باد!""
بلی ... شرم باد بر محسن قهرمانی و علیرضا فغانی و ....!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته دوم,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com